Spitalul Orasenesc Găești angajează șef serviciu Administrativ, Aprovizionare, Transport, Deservire. Aveți doar 10 zile sa vă înscrieți!

0
661

Spitalul Orasenesc Gaesti, cu sediul în Oras Gaesti, Jud. Dâmbovița, str. 13 Decembrie nr. 170, organizează concurs/examen pentru ocuparea a – 1 post vacant pe durată nedeterminată:

• 1 post vacant Sef serviciu – Inginer IA – Serviciul Administrativ, Aprovizionare, Transport, Deservire;

Condiții generale de participare la concurs:
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat
parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Conditii specifice de participare la concurs:
Pentru postul de Sef serviciu – Inginer I A
a. Studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniile: tehnic/administrativ/logistic/economic;
b. Cunostinte operare calculator – nivel mediu;
c. Vechime in specialitate:2 ani;
d. Abilitati, calitati si aptitudini necesare: adaptabilitate, capacitatea de a lucra in echipa, capacitate de analiza si sinteza, aptitudinea de a desfasura activitati complexe, capacitatea de a rezolva operativ problemele aparute, capacitatea de implementare a solutiilor dispuse, grad ridicat de initiativa si creativitate, capacitatea de a lucra independent, capacitatea de indrumare, pastrarea confidentialitatii.

Concursul pentru ocuparea posturilor vacante constă în:
– Selecția dosarelor de înscriere
– Proba scrisă
– Interviul

Fiecare proba a concursului va fi notata cu 0 – 100 puncte. Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă. Pentru a promova concursul candidații trebuie să obțină minim 50 puncte la fiecare probă.
Ocuparea posturilor pe categorii de personal se va face în ordinea descrescătoare a punctajelor finale obținute de candidații admiși, la finalul concursului.

Actele necesare pentru dosarul de concurs:

Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar care va conține următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, tipizat – cerere care va fi data de secretarul comisiei de concurs in momentul depunerii dosarului;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de naștere, copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane (se solicită și se ridică de la IPJ odată cu solicitarea cazierului judiciar);
i) curriculum vitae, model comun european.

Copiile de pe actele prevazute la lit. b), c), d), si e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al Ministerului Sanatatii.
Documentul prevazul la lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propia raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei clinice practice.

Dosarele de concurs se depun personal, la sediul Spitalului Orasenesc Gaesti, str. 13 Decembrie, nr. 170, Gaesti, jud. Dâmbovița, Comp. RUNOS, tel. 0770844207, email: spitalgaesti@yahoo.com.

Locul de desfasurare a probei scrise va fi comunicat la avizierul unitatii si pe pagina de internet www.spitalgaesti.ro.

Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului se va face prin specificarea punctajului final al fiecarui candidat si a mentiunii “admis” sau “respins”, prin afisarea la sediul comisiei de concurs, la avizierul unitatii si pe site-ul www.spitalgaesti.ro, in termen de maximum o zi lucratoare de la data finalizarii probei.
Rezultatele finale se afiseaza la avizierul unitatii si pe site-ul www.spitalgaesti.ro, in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de solutionare a contestatiilor pentru ultima proba, prin specificarea punctajului final al fiecarui candidat si a mentiunii “admis” sau “respins”.

CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI
Perioada de depunere a dosarelor 12.05.2025- 23.05.2025 L – V 09:00-13:00
Data selecției de dosare 27.05.2025
Data afișării rezultatului selecției de dosare 27.05.2025 ora 15:00
Data limita de depunere a contestațiilor privind rezultatul selecției de dosare 28.05.2025 ora 13:00
Data soluționării contestațiilor privind selecția de dosare 29.05.2025 ora 14:00
Data probei scrise 23.06.2025 ora 09:00
Data afișării rezultatului probei scrise 23.06.2025 ora 15:00
Data limita de depunere a contestațiilor privind rezultatul probei scrise 24.06.2025 ora 13:00
Data soluționării contestațiilor privind proba scrisă 25.06.2025 ora 14:00
Data interviului 26.06.2025 ora 09:00
Data afișării rezultatului interviului 27.06.2025 ora 15:00
Data limită de depunere a contestațiilor privind rezultatul interviului 30.06.2025 ora 14:00
Data solutionarii contestațiilor privind interviul 01.07.2025 ora 14:00
Data afișării rezultatului final al concursului 02.06.2025 ora 15:00
* Inscrierile se fac in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.