Spitalul Municipal Moreni are libere două posturi de brancardier

0
882

SPITALUL MUNICIPAL MORENI, cu sediul în mun. Moreni, jud. Dambovita, C.U.I.: 4206896, organizează concurs, pentru ocuparea urmatoarelor posturi contractuale vacante, conform H.G. 1336/08.11.2022.
– 2 posturi de brancardier, posturi contractuale vacante, cu norma intreaga, pe durata nedeterminata la Camera de garda

1. Nivelul postului: executie
2. Denumirea postului vacant:
– 2 posturi de brancardier, posturi contractuale vacante, cu norma intreaga, pe durata nedeterminata la Camera de garda
3. Gradul/Treapta profesională:
– –
4. Numărul de posturi: 2
5. Durata timpului de lucru: 8 ore /zi
6. Vechimea in munca:
– nu necesita vechime
7. Nivelul studiilor:
-scoala generala

Dosarele de concurs se depun la Spitalul mun. Moreni, jud. Dambovita, compartimentul Resurse Umane, persoana de contact: ec. PLESEANU DANIELA , email: spitalul_municipal_moreni@yahoo.com
Data publicarii si afisarii anuntului de concurs este: 09.04.2025
Documente solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Taxa de concurs – 150 lei

Condiţiile generale prevăzute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Condiţii specifice de participare la concurs:
Nivelul studiilor:
Brancardier la Camera de garda
– scoala generala
Vechimea in munca:
– nu necesita vechime
TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE PENTRU CONCURS OCUPARE POST DE BRANCARDIER LA CAMERA DE GARDA
I. TEMATICA
1. Atribuţiile brancardierului
2. Norme de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile medicale. Precautiuni universale. Metodologia de supraveghere a expunerii acccidentale a personalului care lucreaza in sistemul sanitar la produse biologice
3. Norme tehnice privind curăţenia şi dezinfecţia în unităţi sanitare:
• Curatenia (definitie, metode generale de efectuare a curateniei, reguli fundamentale, reguli pentru depozitarea produselor si ustensilelor folosite la efectuarea curateniei, reguli de intretinere)
• Dezinfectia (definitie, mijloacele dezinfecţiei, spălarea mâinilor şi dezinfecţia pielii. reguli generale şi de practică a dezinfecţiei antisepticele – definiţie şi criterii de utilizare şi păstrare a antisepticelor, metode de aplicare a dezinfectantelor În funcţie de suportul tratat , dezinfecţia curentă i/sau terminală)
4. Clasificarea, ambalarea şi depozitarea temporară a deşeurilor rezultate din activităţile medicale
5. Transportul bolnavilor si al accidentatilor
6. Pozitia bolnavului in pat
7. Mobilizarea bolnavului
8. Drepturile si obligatiile pacientului
9. Comunicarea cu pacientii
10.Toaleta generala si partiala a bolnavului
11.lmbracatul si dezbracatul bolnavului

II. BIBLIOGRAFIE:
1. Tehnica ingrijirii bolnavului, Editura a VII-a, Mozes C, Editura Medicala, Bucuresti, 2002
2. Ordin 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare
3. Ordinul MS nr.1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie si dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia.
4. Ordin 1.226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilar rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale
5. Lege 319/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Legea securitatii si sanatatii in munca
6. Regulamentul Intern – Spitalul Municipal Moreni
7. Regulamentul de Organizare si Functionare – Spitalul Municipal Moreni
8. Lege 95/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Legea privind reforma in domeniul sanatatii cu modificarile si completarile ulterioare – Titlul VII – spitale
9. Atributii – fisa postului brancardier

Calendarul de desfăşurare a concursului
Data publicarii si afisarii anuntului de concurs este: 09.04.2025
– termenul de depunere a dosarelor, 09.04.2025 25.04.2025 ora 12:00, la sediul instituţiei;
– selecţia dosarelor: 28.04.2025 , ora 10:00, la sediul instituţiei;
– afisare rezultate la selectia dosarelor: 28.04.2025 , ora 12:00, la sediul institutiei.
– termen de contestare la selectia dosarelor: 29.04.2025 , ora 12:00, la sediul institutiei.
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor privind selectia dosarelor: 29.04.2025, ora 13:00, la sediul institutiei.
Proba scrisă:
– proba scrisă în data de 07.05.2025 , ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba scrisă în data de 07.05.2025 , ora 14:00, la sediul institutiei.
– termenul de depunere a contestatiilor la proba scrisă în data de 08.05.2025 ora 14:00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei scrise în data de 08.05.2025 , ora 15:30, la sediul instituției;
Proba practică:
– proba practică în data de 09.05.2025 , ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba practică în data de 09.05.2025 , ora 14:00, la sediul institutiei.
– termenul de depunere a contestatiilor la proba practică în data de 12.05.02025 ,ora 14:00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei practice în data de 12.05.2025, ora 15:00, la sediul instituției;
Proba interviu:
– proba interviu în data de 13.05.2025 , ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba interviu în data de 13.05.2025 , ora 14:00, la sediul institutiei.
– termenul de depunere a contestatiilor la proba interviu în data de 14.05.2025 , ora 14:00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei interviu în data de 14.05.2025 , ora 15:00, la sediul instituției;
Afişarea rezultatelor finale în data de 14.05.2025 , ora 15:30, la sediul instituției.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.