Primaria Gura Șuții face angajări pentru serviciul Apa-Canal al comunei

0
461

Primăria Comunei Gura Șuții, cu sediul în comuna Gura Șuții, Str. Principală FN, jud. Dâmbovița, organizează concurs pentru ocuparea functiei contractuale vacante de sef serviciu la Serviciul ,, Consiliul Local Gura Sutii – Serviciul Apa Canal” serviciu public de interes local, specializat, cu personalitate juridica, organizat in subordinea Consiliului Local al comunei Gura Sutii, judetul Dambovita, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022, respectând prevederile Ordonanței de Urgență nr. 156/2024, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: Sef serviciu
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de conducere
STRUCTURĂ: Serviciul ,, Consiliul Local Gura Sutii – Serviciul Apa Canal”
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată


Condiţiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/28.10.2022:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale de conducere stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului Sef serviciu sunt:
-Studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;
-Permis de conducere categoria B.
-Vechime in munca nu se solicită.


Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) Curriculum Vitae, model comun european.


CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUȚIEI:

Nr. crt. Activităţi Data și ora
1. Publicarea anunțului 14.07.2025
2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Primăria Comunei Gura Șuții, cu sediul în comuna Gura Șuții, Str. Principală FN, jud. Dâmbovița Termen-limită:
28.07.2025, ora 16.00
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 30.07.2025, ora 15.00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 31.07.2025, ora 15.00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor 01.08.2025, ora 15.00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 04.08.2025, ora 15.00
7. Susţinerea probei scrise 05.08.2025, ora 10.00
8. Afişarea rezultatului probei scrise 05.08.2025, ora 15.00
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise 06.08.2025, ora 10.00
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 06.08.2025, ora 15.00
11. Susţinerea interviului 07.08.2025, ora 10.00
12. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului 07.08.2025, ora 15.00
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului 08.08.2025, ora 10.00
14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 08.08.2025, ora 15.00
15. Afişarea rezultatului final al concursului 08.08.2025, ora 15.30

BIBLIOGRAFIA
la concursul organizat în vederea ocupării postului vacant – Sef serviciu

• Constitutia Romaniei republicata;
• OUG nr. 57/2019-privind Codul Administrativ;
• Legea 53/2003 Codul Muncii, cu completarile si modificarile ulterioare;
• Legea nr.319/2006, privind securitatea si sanatatea in munca, cu modificarile si completarile
ulterioare;
• Legea 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, republicata, cu modificarile si
completarile ulterioare;
• Legea nr. 51/2006 – privind serviciile comunitare de utilități publice, republicata, cu
modificarile si completarile ulteroare;
• Legea nr.241/2006 – privind serviciile de alimentare cu apa şi de canalizare, republicata, cu
modificarile si completarile ulterioare;
• Ordonanta nr. 7/2023 privind calitatea apei destinate consumului uman, cu modificarile si
completarile ulterioare;
• Legea nr. 107/1996- Legea apelor, cu moficarile si completarile ulterioare;
• Ordinul 88/2007 – pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de
alimentare cu apa şi de canalizare;
• Legea nr. 458/ 2002 privind calitatea apei potabile, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

TEMATICA
la concursul organizat în vederea ocupării postului vacant – Sef serviciu
• Titlul I -principii generale; Titlul II- Drepturile, libertatile si indatoririle fundamentale;
Titlul III- Autoritatile publice- cap. V Administratia publica locala (Constitutia Romaniei
republicata)
• Partea a III-a -Administratia publica locala, Titlul V- Autoritatile administratiei publice
locale, Capitolul III- Consiliul local, sectiunea a 3-a- Mandatul, rolul si atributiile consiliului
local, Capitolul IV- Primarul, sectiunea a 2-a Rolul si atributiile primarului. Partea a VI-a –
Statutul functionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din
administratia publica si evidenta personalului platit din fonduri publice, Titlul III –
Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice (OUG nr. 57/2019)
• Titlul II- Contractul individual de munca( Legea nr. 53/2003)
• Legea nr.319/2006, privind securitatea si sanatatea in munca, cu modificarile si completarile
ulterioare, (integral);
• Legea 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, republicata, cu modificarile si
completarile ulterioare, (integral);
• Legea nr. 51/2006 – privind serviciile comunitare de utilități publice, republicata, cu
modificarile si completarile ulteroare, (integral);
• Legea nr.241/2006 – privind serviciile de alimentare cu apa şi de canalizare, republicata, cu
modificarile si completarile ulterioare, (integral);
• Ordonanta nr. 7/2023 privind calitatea apei destinate consumului uman, cu modificarile si
completarile ulterioare, (integral);
• Legea nr. 107/1996- Legea apelor, cu moficarile si completarile ulterioare, (integral);
• Ordinul 88/2007 – pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de
alimentare cu apa şi de canalizare, (integral);
• Legea nr. 458/ 2002 privind calitatea apei potabile, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, (integral);

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: https://primariagurasutii.ro/, persoană de contact: Olteanu Dumitru funcția secretar general, având numărul de telefon 0785240538.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.