Primăria Crângurile angajează șef pentru Centrul de îngrijire al persoanelor vârstnice

0
352

Primăria comunei Crângurile, județul Dâmbovița, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare și ținând cont de prevederilor art. VII alin. (3) lit. a) din O.U.G. nr. 156/2024 privind unele măsuri fiscal – bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidate pe anul 2025 pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru prorogarea unor termene, cu modificările și completările ulterioare, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de conducere vacantă cu normă întreagă de Șef centru, funcție ce se regăsește în Organigrama și Statul de funcții al Centrului de îngrijire pentru persoane de vârsta a III-A, Pătroaia Deal din comuna Crângurile, județul Dâmbovița.
CONDIȚIILE GENERALE pe care trebuie să le îndeplinească participanții la concurs, prevăzute de art. 15 din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, sunt:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SSE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 privind Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitate abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra infăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art.1 alin.(2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările și completările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art.35 alin. (1) lit.(h).

CONDIȚIILE SPECIFICE pe care trebuie să le îndeplinească participanții la concurs pentru ocuparea funcției de Șef centru, sunt următoarele:
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul psihologie, asistență socială sau sociologie și vechime de minumum 2 ani în domeniul serviciilor sociale;
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul juridic, medical, economic sau al științelor administrative și vechime de minimum 5 ani în domeniul serviciilor sociale.


ATRIBUȚIILE SPECIFICE FUNCȚIEI CONTRACTUALE DE CONDUCERE DE ȘEF CENTRU:
 asigură coordonarea, îndrumarea şi controlul activităţilor desfăşurate de personalul serviciului şi propune organului competent sancţiuni disciplinare pentru salariaţii care nu îşi îndeplinesc în mod corespunzător atribuţiile, cu respectarea prevederilor legale din domeniul furnizării serviciilor sociale, codului muncii etc.;
 elaborează rapoartele generale privind activitatea serviciului social, stadiul implementării obiectivelor şi întocmeşte informări pe care le prezintă furnizorului de servicii sociale;
 propune participarea personalului de specialitate la programele de instruire şi perfecţionare;
 colaborează cu alte centre/alţi furnizori de servicii sociale şi/sau alte structuri ale societăţii civile în vederea schimbului de bune practici, a îmbunătăţirii permanente a instrumentelor proprii de asigurare a calităţii serviciilor, precum şi pentru identificarea celor mai bune servicii care sa răspundă nevoilor persoanelor beneficiare;
 întocmeşte raportul anual de activitate;
 asigură buna desfăşurare a raporturilor de muncă dintre angajaţii centrului;
 propune furnizorului de servicii sociale aprobarea structurii organizatorice şi a numărului de personal;
 desfăşoară activităţi pentru promovarea imaginii centrului în comunitate;
 ia în considerare şi analizează orice sesizare care îi este adresată, referitoare la încălcări ale drepturilor beneficiarilor în cadrul serviciului pe care îl conduce;
 răspunde de calitatea activităţilor desfăşurate de personalul din cadrul serviciului şi dispune, în limita competenţei, măsuri de organizare care să conducă la îmbunătăţirea acestor activităţi sau, după caz, formulează propuneri în acest sens;
 organizează activitatea personalului şi asigură respectarea timpului de lucru şi a regulamentului de organizare şi funcţionare;
 reprezintă centrul în relaţiile cu furnizorul de servicii sociale şi, după caz, cu autorităţile şi instituţiile publice, cu persoanele fizice şi juridice din ţară şi din străinătate, precum şi în justiţie;
 asigură comunicarea şi colaborarea permanentă cu serviciul public de asistenţă socială de la nivelul primăriei şi de la nivel judeţean, cu alte instituţii publice locale şi organizaţii ale societăţii civile active în comunitate, în folosul beneficiarilor;
 întocmeşte notă de fundamentare privind proiectul bugetului propriu al serviciului;
 asigură îndeplinirea măsurilor de aducere la cunoştinţă atât personalului, cât şi beneficiarilor a prevederilor din regulamentul propriu de organizare şi funcţionare;
 asigură încheierea cu beneficiarii a contractelor de furnizare a serviciilor sociale;
 întocmește prezenta lunară a personalului din subordine;
 la începutul fiecărui an calendaristic întocmește planificarea concediilor de odihnă pentru salariații din subordine;
 alte atribuţii prevăzute în standardul minim de calitate aplicabil;
 se interzice agresarea verbală și/sau fizică a beneficiarilor;
 are o ținută corespunzatoare față de beneficiari , vizitatori și colegi;
 respectă secretul de serviciu și confidențialitatea privind activitatea și asistații din centru;
 se preocupă de propria pregătire profesională;
 cunoaște și respectă Regulamentul de organizare și funcționare, Codul etic, Carta drepturilor beneficiarilor și procedurile ce vizează propria activitate ;
 cunoaște și respectă legislația în domeniul ISU și SSM;
 se prezintă pentru efectuarea controalelor medicale periodice, conform planificării;
 concediul de odihnă va fi efectuat conform planificărilor;
 îndeplinește orice sarcină indicată de conducerea unității;
 nerespectarea atribuțiilor din fișa postului va duce la sancționarea disciplinară conform Codului Muncii.



Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
a) Formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 la H.G. nr.1336/2022;
b) Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și alte altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) Copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în domeniul serviciilor sociale solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare intr-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
h) certificatul de integrare comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art.1 alin.(2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Juridice, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) document de evaluare psihiatrică prevăzut la art. 121 alin. (4) din Legea nr. 292/2011 – Legea asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare;
j) curriculum vitae, model comun european.
Copiile de pe actele prevăzute la lit.b) – e), precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, după caz, se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea ‘’conform cu originalul’’ de către secretarul comisiei de concurs.
Candidații vor depune dosarele de participare la concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la afișarea prezentului anunț pe site-ul instituției www.primaria-crangurile.ro și la avizierul primariei.

Concursul se va desfășura la sediul Primăriei comunei Crângurile, situat în Sat Bădulești, Str. Principală nr. 49 A, Comuna Crângurile, județul Dâmbovița, după cum urmează:

– Afișare anunt concurs: 25.08.2025;
– Termenul limită de depunere a dosarelor: 05.09.2025, ora 16.00;
– Selecția dosarelor: 08 – 09.09.2025 ( maxim 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor);
– Afișare rezultat selecție dosare -10.09.2025, ora 16,00
– Termen contestații selecție dosare – 11.09.2025, ora 16,00
– Soluționare contestații dosare – 12.09.2025, ora 16,00



Proba scrisă – 17.09.2025, orele 10,00
– Afișare probă scrisă – 17.09.2025, ora 16,00
– Termen contestații probă scrisă – 18.09.2025, ora 16,00
– Termen soluționare contestații – 19.09.2025, ora 16,00

Interviul – 22.09.2025, orele 10,00
– Afișare Interviu – 22.09.2025, ora 16,00
– Termen contestații interviu – 23.09.2025, ora 16,00
– Termen soluționare contestații – 24.09.2025, ora 16,00
– Afișare rezultat final – 25.09.2025, ora 16,00

Bibliografie/ tematică – ȘEF CENTRU
 Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de îngrijire pentru persoane de vârsta a-III-a Pătroaia Deal – integral;
 O.U.G nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare cu tematică: Partea a-VI-a, titlul III – Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice;
 Legea nr. 292/2011 – Legea asistenței sociale, cu modificările și compltările ulterioare – integral;
 H.G.nr.867/2015 – pentru aprobarea Nomenclatorului serviciilor sociale, precum și a regulamentelor – cadru de organizare și funcționare a serviciilor sociale, cu modificările și completările ulterioare – integral;
 Legea nr.17/2000 privind asistența socială a persoanelor vârstnice, republicată, cu modificările și compltările ulterioare – integral;
 Ordinul nr. 29/2019 pentru aprobarea Standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice, persoanelor fără adăpost, tinerilor care au părăsit sistemul de protecție a copilului și altor categorii de persoane adulte aflate în dificultate, precum și pentru serviciile acordate în comunitate, serviciile acordate în sistem integrat și cantinele sociale cu tematică – Anexa 1 Sandardele minime de calitate pentru serviciile sociale cu cazare organizate ca centre rezidențiale destinate persoanelor vârstnice, cu modificările și completările ulterioare;
 Ordinul 2489/2023 pentru aprobarea Standardelor minime de calitate privind managementul de caz în serviciile sociale acordate persoanelor vârstnice – integral.


Relații suplimentare se pot obține de la doamna Călin Roxana – consilier resurse umane, la telefon: 0245/714.015, la adresa de mail: crangurile@cjd.ro sau la sediul Primăriei din satul Bădulești, Str. Principală nr.49 A, comuna Crângurile, județul Dâmbovița.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.