Primăria Cojasca angajează expert probleme romi

0
81


Primăria comunei Cojasca , județul Dâmbovița , organizează concurs de recrutare în conformitate cu dispozițiile Hotărârii Guvernului nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului –cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice cu respectarea prevederilor art. VII alin.(3) lit.a) din O.U.G. nr.156/2024 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice , pentru unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidate pe anul 2025 , pentru modificarea și completarea unor acte normative , precum și pentru prorogarea unor termene , pentru ocuparea pe perioadă determinată , cu normă întreagă a funcției contractuale de execuție temporar vacante :
Expert Probleme Romi , din cadrul Compartimentului Expert Probleme Romi din aparatul de specialitate al primarului comunei Cojasca , județul Dâmbovița
Durata normală a timpului de lucru este de 8 ore/zi , 40 ore/săptămână .
Condiții specifice de participare :
– studii generale ;
-vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – nu este cazul ;
-recomandare scrisă din partea forurilor/instituțiilor/organizațiilor legal constituite ale romilor prin care se atestă apartenența candidatului la etnia romă ;
-să aibă domiciliul în comuna Cojasca;
Concursul se organizează la sediul Primăriei comunei Cojasca din str. Principală , nr.277 , comuna Cojasca , județul Dâmbovița , în data de 05.06.2025 , ora 10.00 – proba scrisă . Interviul va avea loc în data de 10.06.2025, ora 10.00 .
Dosarele se depun la sediul Primăriei comunei Cojasca din str. Principală , nr.277 , comuna Cojasca , județul Dâmbovița în termen de 5 zile lucrătoare de la data publicării anunțului , respectiv 22.05.2025 – 28.05.2025 , ora 16.00
Documentele de participare sunt cele prevăzute de art.35 din din HG nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului –cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice :
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
(2) Modelul orientativ al adeverintei mentionate la alin. (1) lit. e) este prevazut in anexa nr. 3.
(3) Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
(4) Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea „conform cu originalul“ de catre secretarul comisiei de concurs.
(5) Documentul prevazut la alin. (1) lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin. (1) lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.
(6) Documentul prevazut la alin. (1) lit. h) poate fi solicitat si de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
(7) In functie de decizia conducatorului autoritatii sau institutiei publice, dosarele de concurs se depun la compartimentul resurse umane sau, dupa caz, la compartimentul care asigura organizarea si desfasurarea concursului sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice inauntrul termenului prevazut la art. 34.
(8) In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale institutiilor sau autoritatilor publice, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la alin. (1) lit. b)-e) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise/practice, dupa caz, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
(9) Transmiterea documentelor prin posta electronica sau prin platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila.
(10) Nerespectarea prevederilor alin. (7) si (9), dupa caz, conduce la respingerea candidatului.
(11) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisiei de concurs, in termenul prevazut la art. 34, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.
Selecția dosarelor de concurs se realizează în termen de 1 zile lucrătoare de la expirarea datei limită de depunere a dosarelor , cu mențiunea ,,ADMIS sau ,,RESPINS . Afișarea rezultatelor se va face în data de 29.05.2025 la locul desfășurării concursului și pe pagina de internet a instituției publice.
Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei comunei Cojasca , sau la telefon : 0245671565 , fax : 0245671565 , e-mail : primar@primariacojasca.ro, .
Persoană de contact Miu Ionica – consilier – secretar comisie concurs.
Calendarul de desfășurare a concursului :
22.05.2025 – 28.05.2025 – perioada de depunere a dosarelor de concurs
29.05.2025 – selecție dosare și afișare rezultate selecție dosare
30.05.2025 – depunere contestații rezultate selecție dosare
02.06.2025 – afișare rezultate contestații selecție dosare
05.06.2025 , ora 10.00 – data de desfășurare a probei scrise
05.06.2025 – afișare rezultate proba scrisă
06.06.2025 – depunere contestații proba scrisă
09.06.2025 – afișare rezultate contestații proba scrisă
10.06.2025 , ora 10.00 – data de desfășurare a interviului
10.06.2025 – afișarea rezultate interviu
11.06.2025 – depunere contestații interviu
12.06.2025 – comunicare rezultate contestații interviu
12.06.2025 – comunicare rezultate finale
BIBLIOGRAFIA ȘI TEMATICA – EXPERT PROBLEME ROMI – COMPARTIMENTUL EXPERT PROBLEME ROMI :
1. Constituția României , republicată ;
– tematica Titlul I – Principii generale și Titlul II – Drepturile , libertățile și îndatoririle fundamentale .
2. Partea a VI-a , titlul III din O.U.G. nr.57/2019 , cu modificările și completările ulterioare ;
– tematica Reglementări privind partea a VI-a ,titlul III – Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice din O.U.G. nr.57/2019 , cu modificările și completările ulterioare .
3.Legea nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă , cu modificările și completările ulterioare;
-tematica – Capitolul III- Obligațiile angajatorului , Capitolul IV- Obligațiile lucrătorilor.
4.Legea nr. 53/2003 -Codul muncii , republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
-tematica-Titlul II Contractul individual de muncă , Capitolul I – Încheierea contractului individual de muncă , Capitolul II – Executarea contractului individual de muncă , Capitolul V – Încetarea contractului individual de muncă.
5.O.G. nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare , republicată , cu modificările și completările ulterioare ;
-tematica – integral .
6.Legea nr.202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați , republicată , cu modificările și completările ulterioare ;
-tematica – integral .
7.HG.nr.430/2001 privind apobarea Strategiei Guvernului României de îmbunătățire a situației romilor , cu modificările și completările ulterioare ;
-tematica –integral .
8.HG nr. 1217/2006 privind constituirea mecanismului național pentru promovarea incluziunii sociale în România , cu modificările și completările ulterioare ;
-tematica –integral .
9.HG nr.560/2022 pentru aprobarea Strategiei Guvernului României de incluziune a cetățenilor români aparținând minorităților rome pentru perioada 2022-2027 , cu modificările și completările ulterioare ;
-tematica –integral .
Candidații vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicările , modificările și completările acestora .

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.