Debranșat din greșeală de la gaze, un cetățean caută soluții. Angajata Distrigaz Sud răspunde doar “și ce să fac eu acum?”

0
359

Odată cu digitalizarea, tot mai mulți oameni se plâng de faptul că nu au cu cine discuta pentru a-și expune problemele. Practic, după ce ți s-au făcut o nedreptate, tot ce poti face este să asculți un robot minute întregi, iar rezolvarea o vei avea doar dacă ai noroc.
In Valea Voievozilor, un angajat de la Distrigaz, într-un exces de zel cum rar s-a întâlnit, a debranșat de la gaze gospodăria greșită. Ba pe deasupra, a mai se semnat în fals procesul verbal de constatare a debranșării, asta deși proprietarul era in curte.
Proprietara a povestit totul, căutând ajutor în soluționarea problemei :
“Daca cineva il cunoaste pe “dl” Tudor (nu stiu daca este nume mic sau mare) care lucreaza la Distrigaz Sud Retele, care se ocupa de verificari/citiri contoare/deconectari de gaze si care a fost astazi pe zona Valea Voievozilor, sa ii dea de știre sa ma contacteze urgent. A deconectat si contorul gresit si a facut si un mic fals in acte, semnand pe pv in locul meu.
Ca sa fie bine si sa nu fie rau maine dimineata la prima ora.”


Aceasta mai menționează:” am sunat la gaze. Degeaba. Am dat de o doamna care zicea doar “pai si ce sa fac eu acum”. Omu’ m-a lasat sa fac duș cu apa rece. Ce ma deranjeaza maxim este faptul ca m-a vazut in curte si a semnat procesul verbal in locul meu .Putea sa intrebe sa ne lamurim, sa vada face bine, nu face bine….a preferat sa fie ignorant.”
Culmea tupeului din partea Distrigaz Sud ar fi ca acum să ceară și o taxă de rebranșare, că de plătit daunele provocate în urma debranșării nici nu se pune problema.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.