SERVICIUL DE AMBULANṬA DÂMBOVIȚA angajează asistent medical generalist

0
748

SERVICIUL DE AMBULANṬA DÂMBOVIȚA în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare Hotărârii nr.1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice – O.M.S. nr. 1470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea si promovarea in functii, sanitare,cu modificarile si completarile ulterioare , anunţă organizarea la sediul instituției în str. Iancu Jianu, nr. 78, Târgoviște, județul Dâmbovița, a concursului pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, normă întreagă de muncă, 8 h/zi, conform legislației în vigoare, a 2 (doua) posturi vacante, astfel:
– 1 (un) post de asistent medical generalist debutant PL–statia centrala Targoviste
– 1 (un) post de asistent medical generalist debutant PL – substatia Răcari.

Activitatea se va desfășura in cadrul Compartimentului de consultații de urgență și transport sanitar neasistat, respectiv Compartimentul de asistenta medicală de urgența și transport medical asistat, în regim de gardă, în ture de 12 ore, TURNUS 12 cu 24, 12 cu 48, salarizat conform legislației in vigoare.

A. Condiții generale de participare la concurs
Candidatii trebuie sa indeplineasca cumulativ conditiile generale si specifice prevazute de legislatia in vigoare HG nr. 1336/2022, de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs, inclusiv condiţiile de exercitare a profesiei;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post 2 incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h) din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

B. Condiţiile necesare și specifice în vederea participării la concurs:

1. Diplomă de bacalaureat ;
2. Diploma de scoala sanitara postliceala sau echivalenta sau diploma de studii postliceale prin echivalare conform H.G.nr.797/1997;
3. Certificatul de membru OAMGMAMR vizat la zi;
4. Fara vechime in specialitate;
5. Nu se vor admite dosarele candidațiilor care au fost angajați la SAJ Dâmbovița sau orice altă instituție publică sau privată și le-a fost încetat contractul de muncă în perioada de probă sau ca urmare a unei abateri disciplinare si cei care nu au corespuns professional locului de munca in care au fost incadrati .

(1) Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta la BIROUL RUNOS al Serviciului de Ambulanță Județean Dâmbovița, str. Iancu Jianu, nr. 78, Târgoviște in perioada 11.12.2025-24.12.2025 (interval orar 08:00 – 14:00 pentru perioada 11.12.2025-23.12.2025 si interval orar 08:00 – 11:00 pentru data de 24.12.2025) , următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare (model SAJ, anexa 1)
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz in termen de valabilitate,
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copia certificatului de naștere,
e) copie diploma de bacalaureat ;
f) copie diploma de scoala sanitara postliceala sau echivalenta sau diploma de studii postliceala prin echivalare conformH.G.nr.797/1997,
g) copie certificatul de membru OAMGMAMR vizat la zi
h) Aviz libera practica / adeverinta eliberata de OAMGMAMR
i) copie carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în munca – model orientativ al adeverintei (anexa 2), în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, extras de revisal eliberat de catre ITM – prin extras din baza REVISAL, în original care atestă vechimea în muncă și, după caz, in specialitate, pentru contractele în vigoare de la data de 01.01.2011 pana în prezent. Extrasul din baza REVISAL nu va fi mai vechi de 1 lună calculat până la data finalizării perioadei depunerilor de dosare; Pentru candidații care au lucrat/lucrează în străinătate, în țări membre UE, dovada vechimii în muncă în funcția de șofer profesionist se va face cu contractul individual de muncă însoțit de alte documente pentru activitatea desfășurată (adeverințe, ,,Extras cont asigurari sociale,,și decizia de încetare a activității) care să conțină specificații clare privind vechimea în muncă: funcția deținută, durata activității – data angajării și data încetării activității (unde este cazul). Toate aceste documente vor fi traduse de către un traducător autorizat și legalizate, la dosar depunându-se împreună cu documentul emis de angajator;
j) cazierul judiciar sau după caz, extrasul de pe cazierul judiciar
k) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
l) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
m) curriculum vitae model europass;

(2) Toate documentele vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformitătii copiilor cu acestea.
(3) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
(4) Copiile de pe actele prevăzute mai sus, precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.
(5) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. j) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. j), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
(6) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. l) poate fi solicitat şi de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
(7) Lipsa oricărui act/acte din lista sus menționată sau depunerea unor acte incomplete duce la respingerea dosarului.

Concursul constă în următoarele etape succesive, care se vor desfășura la sediul instituției din Târgoviște, str. Iancu Jianu, nr. 78, jud. Dâmbovița și la Universitatea Valahia din Târgoviște (doar proba scrisă), jud. Dâmbovița, după cum urmează :
▪ selecţia dosarelor de înscriere – 29.12.2025, ora 09:00
▪ proba scrisă – 14.01.2026, ora 09.00
▪ proba interviu – 20.01.2026 ora 09:00

CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI
Depunerea dosarelor de participare la concurs 11.12.2025 – 23.12.2025 intre orele 08:00-14.00 si in data de 24.12.2025 intre orele 08:00-11.00
Selectia dosarelor de catre membrii comisiei 29.12.2025, ora 09.00
Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 29.12.2025, ora 13.00
Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor Până la 30.12.2025, ora 13.00
Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor privind selectia dosarelor 31.12.2025
Sustinerea probei scrise 14.01.2026, ora 09.00
Afisarea rezultatului probei scrise 15.01.2026, ora 09.00
Depunerea contestatiilor privind rezultatul probei scrise Până la 16.01.2026, ora 09.00
Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor probei scrise 19.01.2026, ora 09.00
Sustinerea interviului 20.01.2026, ora 09.00
Afisarea rezultatului dupa sustinerea interviului 21.01.2026, ora 09.00
Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului Până la 22.01.2026, ora 09.00
Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor interviului 23.01.2026, ora 09.00
Afisarea rezultatului final al concursului 26.01.2026

Proba scrisă constă în verificarea cunostintelor teoretice prin redactarea unei lucrari scrise, conform bibliografiei si tematicii atasate. Promovează proba scrisă candidații care au obținut minimum 50 de puncte din maximum de 100 de puncte. Promovarea probei scrise reprezintă condiție pentru participare la proba interviu.
La proba de interviu vor fi testate abilitățile prin excercitii practice la manechin-ALS, efectuare de manevre/manopere si modul de utilizare a dispozitivelor medicale, efectuarea manevrelor conform protocolului BLS, verificarea notiunilor teoretice si practice, protocolul in evaluarea pacientului, atitudinea terapeutica in functie de caz, de evolutia cazului si de competentele echipajului și cunoștințele impuse de funcție (cunoștințele teoretice din domeniul medical), capacitatea de analiză și sinteză, motivația candidatului, comportamentul în situații de criză, abilitățiile de comunicare, inițiativă și creativitate. Promovează proba interviu candidații care au obținut minimum 50 de puncte din maximum de 100 de puncte. Candidatul care nu a obținut minim 50 de puncte, va fi considerat respins chiar dacă a promovat proba scrisă.
Sunt declarați admiși la proba scrisă și la interviu, candidații care au obținut minimum 50 de puncte din maximum de 100 de puncte, la fiecare dintre probe.
Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor de inscriere, proba scrisa si interviu, dupa caz, candidatii nemultumiti pot depune contestatie la compartimentul resurse umane, in teremen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor , respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si probei interviu, sub sanctiunea decaderii din acest drept .
Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obținute la proba scrisă și la interviu.
Se consideră admisi la concurs, primii 2 candidați care au obținut cel mai mare punctaj dintre candidații care au concurat pentru cele 2 posturi, cu condiția ca aceștia să fi obținut punctajul minim necesar.
Candidatii declarati admisi, in urma rezultatelor obtinute, vor fi invitati la unitate pentru a alege locul de munca.
Alegerea locului de munca (statia/substatia) pentru cele 2 posturi de asistent medical generalist PL debutant se va face in ordinea descrescatoare a punctajului final obținut (de minim 50 de puncte), astfel: primul candidat admis care a obținul punctajul cel mai mare va alege primul locul de munca (substatia), urmatorul candidat admis va alege celalalt loc de munca ramas(substatia). Daca un candidat admis nu se prezinta la repartizarea locului de munca, acestuia i se va repartiza postul ramas neocupat .
Interviul/proba practică se poate înregistra şi audio/video la solicitarea membrilor comisiei de concurs, cu aprobarea preşedintelui comisiei și se păstrează, în condiţiile legii, timp de minimum un an de la data afişării rezultatelor finale ale concursului. Înregistrarea video este permisă numai cu acordul scris al candidaţilor, obţinut în prealabil, cu respectarea datelor cu caracter personal. (Art 41 alin 9 si 10 cf HG 1336/2022).
Relații suplimentare se vor obține la sediul SAJ Dâmbovița, Târgoviște, str. Iancu Jianu, nr. 78, jud. Dâmbovița, Biroul RUNOS, sau la tel: 0245.213.785.

TEMATICA CONCURSULUI DE ASISTENŢI MEDICALI
1. Urgenţe ale aparatului respirator
2. Urgenţe ale aparatului cardio-vascular
3. Urgenţe abdominale
4. Urgenţe renale
5. Urgenţe neurologice
6. Urgenţe pediatrice
7. Urgenţe ORL
8. Urgenţe oftalmologice
9. Urgenţe obstetrică – ginecologie
10. Intoxicaţii acute exogene
11. Traumatismele
12. Şocul
13. Urgenţele datorate agenţilor fizici si chimici
14. Protocoale de resuscitare BLS și ALS 2015
15. Legislatie specifica
Norme privind acordarea primului ajutor (evaluarea pacientului; administrarea medicaţiei; imobilizarea si transport pacient).
BIBLIOGRAFIE:
1. URGENTE MEDICO CHIRURGICALE – LUCRETIA TITIRCA
2. ORDIN MS 1091/2006, publicat MO 13/09/2006
3. ORDIN MS 1092/2006, publicat MO 8/12/2006
4. ORDIN MS 2011/27-11-2007
5. ORDIN MS 2021/2008 publicat in MO 12 dec.2008
6. LEGEA 95/2006 (titlul IV)
7. PROTOCOALE SI GHIDURI ACTUALE IN MEDICINA DE URGENTA-AJUTOR – DIANA CARMEN PREOTU-CIMPOESU, PCT. 12-18
8. GHIDURILE DE RESUSCITAREA ERC 2015 – pot fi accesate pe www.cnrr.org
Sectiunea 2 – Suportul vital de baza si defibrilarea externa automata la adult pag. 169-194
Sectiunea 3 – Suportul Vital Avansat la adult – pag. 207-277
Stopul cardiac in cirumstante speciale – pag. 323-365 si 400-405

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.