Școala Șerban Cioculescu din Găești,angajează administrator

0
188

Școala Gimnazială ,,Șerban Cioculescu” , cu sediul în Găești, strada Cuza-Vodă nr.4A, județul Dâmbovița, C.U.I.: 29144039, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.

1. Nivelul postului*: Execuție;
2. Denumirea postului: Administrator Patrimoniu, post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura administrativ;
3. Gradul/Treapta profesional/profesională: Debutant;
4. Numărul de posturi: 0,5 normă.
5. Durata timpului de lucru (doar în cazul angajărilor pe perioadă determinată):

Dosarele de concurs se depun la sediul instituției, localitatea Găești, strada Cuza-Vodă nr.4A, județul Dâmbovița, compartimentul resurse umane, persoană de contact: Militaru Mariana, e-mail: scserbancioculescu@yahoo.com.

Data publicării și afișării anunțului de concurs este: 15/07/2025.

Documente solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.


Condiţiile generale prevăzute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Condiţii specifice de participare la concurs:
– Nivelul studiilor: Superioare;
– Vechimea necesară în specialitatea studiilor: Nu este cazul.

Bibliografie şi tematică

Bibliografie:
1. Legea învățământului preuniversitar nr.198/04.07.2023;
2. O.M.F.P nr.2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;
3. Legea nr.22/1969, modificata si completata prin Legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici,autorităţilor sau instituţiilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 53/2003, Codul Muncii, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările și completările ulterioare;
6. H.G nr.419/ 2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţii publice
7. H.G nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;
8. Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificările și completările ulterioare;
9. Legea nr.319/2006 Legea securităţii şi sănătăţii în muncă cu modificările si completările ulterioare;
10. Legea nr.307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările ulterioare;
11. Legea nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor,
actualizata;
12. H.G. 72/ 05.02.2014 privind stabilirea valorii de intrare a activelor fixe la instituțiile publice;
13. Regulamentul de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar, nr. 4183/04.07.2022, Publicat în Monitorul Oficial nr. 675/06.07.2022;

Tematica:
1. Organizarea şi funcţionarea unităţilor de învăţământ preuniversitar, personalul unităţilor de învăţământ, răspunderea disciplinară a personalului;
2. Structura, organizarea şi responsabilităţile personalului didactic auxiliar şi nedidactic compartimentul administrativ-organizare şi responsabilităţi;
3. Norme privind organizarea şi efectuarea inventarierii;
4. Atribuţiile principale ale gestionarului, condiţii privind angajarea gestionarilor, răspunderea penală şi civilă a gestionarului;
5. Norme generale şi specifice de întocmire şi utilizare a documentelor financiar – contabile;
6. Elemente obligatorii pe care trebuie să le conţină documentele financiar-contabile;
7. Modul de realizare a achiziţiilor publice, proceduri de atribuire a contractelor de achiziţie publică;
8. Obligaţiile angajatorilor, obligaţiile lucrătorilor privind securitatea şi sănătatea în muncă;
9. Evenimente(comunicarea, cercetarea, înregistrarea şi raportarea evenimentelor privind securitatea şi sănătatea în muncă);
10. Comitetul de securitate şi sănătate în muncă(conform Codului Muncii);
11. Răspunderea patrimonială conform Codului Muncii;
12. Dispoziţii generale, obligaţii privind apărarea împotriva incendiilor;
13. Paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor.
14. Instruirea lucrătorilor privind securitatea şi sănătatea în muncă si de prevenire si stingerea Incendiilor.
15. Jurisdicţia muncii conform Codului Muncii
16. Garanţia în numerar (conform Legii22/18.11.1969)
17. Drepturi si obligații în legătura cu primirea, păstrarea si eliberarea bunurilor materiale.
18. Predarea-primirea gestiunii de bunuri materiale.
19. Prevederi legale privind controlul managerial intern
20. Cunoștințe avansate de operare Microsoft Office Excel și Word (calcul tabelar, întocmire
grafice, editarea texte) și să aibă cunoștințe de utilizare e-mail.

Calendarul de desfăşurare a concursului

Data publicării și afișării anunțului de concurs este: 15/07/2025
– termenul de depunere a dosarelor în data de 29/07/2025, ora 12.00, la sediul instituţiei;
– selecţia dosarelor în data de: 30/07/2025, ora 10.00, la sediul instituţiei;
– afisare rezultate la selectia dosarelor în data de: 30/07/2025, ora 12.00, la sediul instituției;
– termen de contestare la selecția dosarelor în data de 31/07/2025, ora 12.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor privind selecția dosarelor în data de 31/07/2025, ora 13.00, la sediul instituției.

Proba scrisă:
– proba scrisă în data de 06/08/2025, ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba scrisă în data de 06/08/2025, ora 14.00, la sediul instituției;
– termenul de depunere a contestațiilor la proba scrisă în data de 07/08/2025, ora 14.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei scrise în data de 07/08/2025, ora 15.30, la sediul instituției.

Proba interviu:
– proba interviu în data de 08/08/2025, ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba interviu în data de 08/08/2025, ora 14.00, la sediul instituției;
– termenul de depunere a contestațiilor la proba interviu în data de 11/08/2025, ora 14.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei interviu în data de 11/08/2025, ora 15.30, la sediul instituției.

– Afişarea rezultatelor finale în data de 11/08/2025, ora 16.00, la sediul instituției.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.